Πέμπτη, Ιανουαρίου 12, 2006

Γιατί κι ο Γάμος θέλει το Διδακτορικό του

Η Εκκλησία της Ελλάδος κατά την τελευταία Συνεδρία της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου αποφάσισε και ανακοίνωσε την δημιουργία Ινστιτούτου Γάμου και την κατάρτιση Προγράμματος Προετοιμασίας Μελλονύμφων. Η ριζοσπαστική αυτή απόφαση έρχεται να αποδείξει ότι η Εκκλησία όχι μόνο δεν είναι ουραγός των κοινωνικών αλλαγών και φορέας συντήρησης αλλά αντιθέτως αποτελεί την λοκομοτίβα όλων των σύγχρονων επαναστατικών ιδεών και ο κύριος εκφραστής της ρήξης του παλιού με το καινούργιο.

Βασικός στόχος του Ινστιτούτου Γάμου είναι η πρωτοβάθμια έρευνα πάνω στις επιπτώσεις του γάμου στον άνθρωπο. Τελευταίες μελέτες έδειξαν πως τα ζευγάρια που έρχονται «εις γάμου κοινωνία» παρουσιάζουν περίεργες συμπεριφορές πολλές από τις οποίες έχουν παρατηρηθεί σε Αμερικανούς βετεράνους και είναι γνωστές στην επιστημονική κοινότητα ως «Σύνδρομο του Κόλπου» (στη συγκεκριμένη περίπτωση το κόλπο είναι ο Γάμος). Μερικά μόνο από τα συμπτώματα που έχουν παρουσιάσει τα άτομα που έχουν αναπτύξει το ύπουλο και επικίνδυνο αυτό σύνδρομο είναι η έλλειψη ζωτικής ενέργειας, συμπτώματα παράλυσης, ανία, πόνοι των μυών, κεφαλαλγίες (παρατηρείται εντονότερα σε γυναίκες), αμνησία, στρες και μια σειρά εγκεφαλικές και οργανικές δυσλειτουργίες (παρατηρούνται εντονότερα σε άντρες). Ο σταδιακός εκφυλισμός των αντανακλαστικών οδηγεί σε πλήρη παραίτηση των ασθενών οι οποίοι 9 στις 10 περιπτώσεις αποκτούν χαρακτηριστικό βλέμμα που από πολλούς επιστήμονες έχει παρομοιαστεί με εκείνο της αγελάδας Κλάρας Μπελ. Στα τελευταία αυτά στάδια της νόσου ο ασθενής καταλήγει, εκτός κι αν οδηγηθεί έγκαιρα στο γραφείο νομικού εξειδικευμένου στο Οικογενειακό Δίκαιο.

Το Ινστιτούτο Γάμου έρχεται να καλύψει ένα μεγάλο κενό. Θα έχει συμβουλευτικό κυρίως χαρακτήρα, ενώ θα λειτουργήσει ως “think-tank” και αναμένεται να συνεδριάζει δώδεκα τουλάχιστον φορές το χρόνο. Σε συνεργασία με τα Εκκλησιαστικό Πανεπιστήμια, το Ελληνικό Σεξολογικό Ινστιτούτο καθώς επίσης και με μια πλειάδα καταξιωμένων επιστημόνων και προσωπικοτήτων αποδεδειγμένου κύρους με πανελληνία και παγκόσμια αναγνώριση. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε πως στην ιδρυτική πράξη μέλη της επιστημονικής επιτροπής αναφέρονται εκτός από τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.Χριστόδουλο, ο Μητροπολίτης Πειραιώς κ.Καλλίνικος, ο Δρ. Θάνος Ασκητής, η κ.Ελένη Λουκά, ο παπα-Τσάκαλος, η Άννα Δρούζα και η Αννίτα Πάνια.

Παράλληλα με το Ινστιτούτο θα ξεκινήσει και η οργάνωση προγραμμάτων κατάρτισης μελλονύμφων σε 80 μητροπόλεις της Εκκλησίας της Ελλάδος σε συνεργασία με το γνωστό γραφείο Γνωριμιών & Συνοικεσίων «Το νταλαβέρι» και την αλυσίδα ξενοδοχείων ημιδιαμονής «3ΥΥΥ». Σκοπός των προγραμμάτων αυτών είναι όπως τόνισε ο εκπρόσωπος Τύπου της ΔΙΣ Μητροπολίτης Πατρών κ.Χρυσόστομος είναι η ενημέρωση των μελλονύμφων για το γεγονός ότι ο γάμος δεν είναι μόνο για να σπάνε πλάκα οι φίλοι μας πετώντας μας ρύζια και σοκοφρέτες αλλά πρωτίστως είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για να μεγαλώσει η συλλογή μας με ανοξείδωτους δίσκους και αντικολλητικές σπάτουλες από το Vefa’s House.

Δικαίωμα συμμετοχής στα προγράμματα έχουν αγόρια και κορίτσια από όλη την Ελλάδα αρκεί να φέρουν τοπικές ενδυμασίες ενώ η δυνατότητα παρακολούθησης των μαθημάτων από ομοφυλόφιλους και κτηνοβάτες αποκλείστηκε αρχικά με το σκεπτικό της έλλειψης αιθουσών και διδακτικού προσωπικού. Τα μαθήματα θα γίνονται 3 φορές την εβδομάδα, θα είναι δίωρα με μισή ώρα διάλειμμα για προσευχή και τσιγάρο, θα διαρκέσουν δύο εξάμηνα και θα περιλαμβάνουν συνοπτικά: Οργάνωση Bachelor Party, Τεχνικές Αποφυγής Οικογενειακών Συγκεντρώσεων, η Αναπαραγωγική Διαδικασία (ή οι Μελισσούλες και τα Λουλουδάκια), Ιστορία της Μοιχείας, Παιδαγωγική Μηχανική Ι & ΙΙ, Η Τέχνη της Παραγγελίας Φαγητών Delivery κλπ. Μετά την ολοκλήρωση του κύκλου των μαθημάτων οι μαθητές θα απαγχονίζονται σε σεμνή τελετή παρουσία της τοπικής θρησκευτικής και πολιτικής εξουσίας, συγγενών και φίλων.

3 σχόλια:

Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

"Δικαίωμα συμμετοχής στα προγράμματα έχουν αγόρια και κορίτσια από όλη την Ελλάδα αρκεί να φέρουν τοπικές ενδυμασίες ενώ η δυνατότητα παρακολούθησης των μαθημάτων από ομοφυλόφιλους και κτηνοβάτες αποκλείστηκε αρχικά με το σκεπτικό της έλλειψης αιθουσών και διδακτικού προσωπικού."

Μα τί φταίνε οι κτηνοβάτες; Για τους ομοφυλόφιλους ναι, το καταλαβαίνω (άνευ ράσων είναι όλοι κατακριτέοι και καταδικαστέοι) αλλά και η συμπαθής κοινωνική ομάδα των κτηνοβατών; Μαζί με τα ξερά και τα χλωρά;
Είναι δυνατό; Πώς θα μάθουν να οργανώνουν batchelor party σε φάρμες και pet shop?; και την Αναπαραγωγική Διαδικασία που την βάζεις; (όχι, άσε μην μου απαντήσεις) - αλλά είναι απορίας άξιο το πώς θα το κάνουν με τις μελισσούλες. Πάει, μου την κατέστρεψες τη μέρα...

Ιανουαρίου 13, 2006 11:40 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger Dummy Blogger είπε...

Χαλίφη μη μου στεναχωριέσαι. Αν πρόσεξεις λίγο θα δεις ότι το άρθρο αναφέρει πως "η δυνατότητα παρακολούθησης των μαθημάτων από ομοφυλόφιλους και κτηνοβάτες αποκλείστηκε αρχικά" πράγμα που σημαίνει πως στη συνέχεια κι αυτοί θα μπορούν τα ενταχθούν στα προγράμματα. Μόλις αυξηθεί ο αριθμός των αιθουσών και των καθηγητών θα μπορούν και αυτοί να τα παρακολουθήσουν. Το ποίμνιο (μεταφορικά και κυριολεκτικά) διψάει για μάθηση κι ως εκ τούτου δε θα πρέπει κανείς να του τη στερήσει. Μπεεεεέ

Ιανουαρίου 13, 2006 3:21 μ.μ.  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Επειδή είδα φωτογραφία του ..Καρπαθίου, που λέγεται ότι είναι ψυχίατρος και θεωρεί αρρώστια την ομοφυλοφυλία, τον παρακαλώ πολύ να ανοίξει το παγκοσμίως αποδεκτό διαγνωστικό εγχειρίδιο DSM-IV (βλ. παρακάτω) και να μας πει σε ποιά σελίδα η ομοφυλοφυλία χαρακτηρίζεται ως αρρώστια ή διαταραχή. Αυτό που θα διαβάσει... δεν θα του αρέσει.
..............
Εκτός αν έχει ο ίδιος κάποιο διαγνωστικό εγχειρίδιο του ... Μωϋσή!

Homosexuality and DSM-IV (=Διεθνώς αποδεκτό διαγνωστικό εγχειρίδιο)

Q. Do you have any information on how homosexuality was eliminated from the DSM-IV vs DSM-III? Is there an established revision procedure whereby disorders are either included or excluded in new editions? If so, is there a way to determine whether that procedure was followed in the revision work that excluded homosexuality in the current fourth edition?

A. The issue of whether homosexuality is a disease has been one of the more controversial matters that has faced the framers of the various DSMs over the last few decades. The very first edition of the Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders (DSM-I) classified homosexuality as a sexual deviation, as did DSM-II in 1968. However, in December of 1973, the DSM-II was modified by the Board of Trustees of the American Psychiatric Association (APA), who voted to eliminate the general category of homosexuality, and replace it with sexual orientation disturbance.

As Dr. Jon Meyer notes (see Comprehensive Textbook of Psychiatry, 4th ed., eds. Kaplan & Sadock), "...this change reflected the point of view that homosexuality was to be considered a mental disorder only if it was subjectively disturbing to the individual. The decision of the APA Board...took place in the context of new sociological data, biological inferences, and de-emphasis of psychoanalytic observations. It also took place in an atmosphere of confrontation. Beginning in 1970, various gay activist groups demonstrated....at APA meetings. At issue was the conceptualization of homosexuality as an illness..."

The DSM-III committee and subcommittee charged with drafting the new manual (1976-78) settled on the diagnosis of ego-dystonic homosexuality, which, according to Meyer, "...represented a compromise between those individuals whose clinical experience, interpretation of the data, and, perhaps, biases, led them to the conviction that homosexuality was a normal variant of sexual expression..." By the time DSM-III-R (revised version of DSM-III) came out in 1987, the tide had shifted again. The category of ego-dystonic homosexuality was eliminated. As DSM-III-R itself stated, "...the diagnosis...has rarely been used clinically, and there have been only a few articles in the scientific literature that use the concept..."
However, one could use the category of sexual disorder not otherwise specified to include cases that previously would have been called ego-dystonic homosexuality. Our present DSM-IV does not include homosexuality per se as a disorder, but still permits the diagnosis of "Sexual Disorder Not Otherwise Specified" for someone with "...persistent and marked distress about sexual orientation".
For details on how the DSM-IV committees made their decisions, I suggest you get hold of a copy of the actual manual, and read the detailed description on p. xx in the introduction. I think it's fair to say that DSM-IV was more reliant on empirical data, and less on political considerations, than were some earlier DSMs. You may also want to see the article by Bayer & Spitzer in which edited correspondence by the DSM-III framers is presented on the issue of homosexuality (J Hist Behav Sci 18:32, 1982).

Other Resources:
• More Sexual Issues Information
May 2001 (Πηγή: http://www.healthieryou.com/mhexpert/exp1052101c.html )

Ιουνίου 09, 2008 6:07 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα